بی مهری مسئولین رودسر با یار مهربان

بعضی از کتابخانه های رودسر بسیار قدیمی و بخشی از تجهیزات آنها برای دوران ما قبل تاریخ محسوب می شود که این امر از جذابیت این حوزه فرهنگی کاسته و با توجه به علاقه کم و عدم وجود فرهنگ کتابخوانی در کشور باعث دوری نسل جوان از این منابع شده است.

بی مهری مسئولین رودسر با یار مهربان

به گزارش ۸دی به نقل از  رصدرودسر  در هفته کتاب و کتابخوانی به برگزاری چند جلسه خشک و بی نتیجه که هر ساله به صورت دور تکرار برگزار می شود بسنده شد و هیچ برنامه ریزی طولانی مدت که بتواند در پایان از نتایج آن، شهروندان رودسری بهرمند شوند خبری نیست.

بعضی از  کتابخانه های رودسر بسیار قدیمی و بخشی از تجهیزات آنها برای دوران ما قبل تاریخ محسوب می شود که این امر از جذابیت این حوزه فرهنگی کاسته و با توجه به علاقه کم و عدم وجود فرهنگ کتابخوانی در کشور باعث دوری نسل جوان از این منابع شده است.

البته مشکلات مالی آنها که اغلب توسط عدم پرداخت تعهدات مالی شهرداری ها  نسبت به کتابخانه ها ایجاد شده را نمی توان در نظر نگرفت. ولی وجود افراد خوشفکر و دارای روابط عمومی بالا می تواند از کمک خیرین در این بخش برای تجهیزات و به روز رسانی این سیستم استفاده کند.

از سوی دیگر همیشه پای ارشاد به عنوان کم کار ترین دستگاه فرهنگی در میان است که این جایگاه به نظر می رسد سالها بی رغیب در اختیار این دستگاه ارشد فرهنگی بماند.

ارشاد رودسر در جلسات تنها با در اختیار گذاشتن یک سالن آنفی تئاتر در جلسات شرکت می کند و هیچ برنامه قابل توجه برای سنگر های فرهنگی که توسط هجوم همه جانبه جنگ نرم دشمن در حال فتح شدن است ارائه نمی دهد.

از ارشاد هم بگذریم اوضاع سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف نیز بهتر از ارشاد نیست و این دستگاه های مرتبط به فرهنگ جامعه با سرعت لاک پشتی در جنگ نرم دشمن حرفی برای گفتن ندارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه