عزت اللهی: ۲ بر صفر گوام را شکست می دهیم/ نیمی از موفقیت من بدلیل جسارتی بود که محمد احمدزاده در اختیار من گذاشت

هافبک تدافعی تیم ملی فوتبال پیش بینی کرد که تیم گوام به رغم جنگ روانی، صد در صد با ۲ گل پیروز می شویم.

عزت اللهی: ۲ بر صفر گوام را شکست می دهیم/  نیمی از موفقیت من بدلیل جسارتی بود که محمد احمدزاده در اختیار من گذاشت

به گزارش۸دی، سعید عزت اللهی که در برنامه امشب (دوشنبه) ۹۰ شبکه سوم سیما حضور یافته بود، گفت: من، سردار آزمون و علیرضا حقیقی برای دریافت روادید گوام به سفارت آمریکا در مسکو رفتیم ولی به ما گفتند از آنجایی که روابط سیاسی روسیه و آمریکا خوب نیست و شاید به این دلیل برای ما روادید گوام را صادر نکردند.
تیم های ملی فوتبال ایران و گوام قرار است صبح سه شنبه و در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با یکدیگر روبه رو شوند.
وی در ابتدای این برنامه گفت: نادر عزت اللهی پدرم و بازیکن اسبق تیم ملوان بندرانزلی اولین مربی ام بود؛ پدر و عمویم عضو تیم ملوان بندرانزلی بودند.
ملی پوش ۱۹ ساله فوتبال ایران گفت: در ایران تمام تمرکز مردم بر روی فوتبال است و گذشته برای من الگو شده و می دانم که چه اقداماتی می تواند باعث عقب ماندنم شود.
هافبک تیم ملی فوتبال که برای اولین بار در جام جهانی نوجوانان مطرح شد، افزود: بسیاری از کسانی که من را می شناختند تصور می کردند که به دلیل فوتبالیست بودن پدرم رشد کرده ام ولی بازی های جام جهانی نوجوانان توانایی های من را در زمین نشان داد؛ سید مجید حسینی، امیرحسین کریمی، مهدی امینی (دروازه بان) و یوسف سیدی از جمله بازیکنان تیم ملی نوجوانان در جام جهانی بودند که در لیگ ما بازی می کنند.
وی افزود: قبل از رفتن به اسپانیا تصور می کردم که بازیکنان خارجی استثنا هستند، ولی امروز می دانم که هیچ کجای دنیا استعداد بازیکنان ایرانی را ندارند؛ در اسپانیا به بازیکنان بها می دهند و بر روی آنها سرمایه گذاری می کنند.
بازیکن تیم آتلتیکو مادرید بی افزود: فکر می کنم اگر در سخت افزاری به سطح استاندارد برسیم، استعداد فوتبالی زیاد داریم.
عزت اللهی گفت: نیمی از موفقیت من بدلیل جسارتی بود که محمد احمدزاده مربی اسبق ملوان در اختیار من گذاشت.
بازیکن تیم فوتبال آتلتیکو مادرید بی اسپانیا اظهار داشت: به زدن گل با بغل پا علاقه دارم.
عزت اللهی درباره انتخاب علیرضا جهانبخش به عنوان برترین بازیکن جوان لیگ تصریح کرد: حق علیرضا جهانبخش بود اما بیشتر زمان من در اختیار تیم ملی بود و خوشحالم که او امروز در یکی از بهترین تیم ها بازی می کند.
وی درباره انتقال خود به تیم آتلتیکو مادرید بی گفت: رفتنم به آتلتیو برای خودم هم غیرمنتظره بود و به من گفتند بازی هایم را در جام جهانی نوجوانان آنالیز کرده بودند و تصمیم گرفتند من را جذب کنند و من نیز استقبال کردم.
عزت اللهی تصریح کرد: من هر هفته ۲ یا ۳ جلسه با تیم بزرگسالان آتلتیکو مادرید تمرین می کنم؛ بازیکن جوان نیاز به انرژی و انگیزه دارد و این مساله از طریق بزرگان تیم انجام می شود و این مساله را در آتلتیکو دیدم.
در این برنامه یکی از گل های نادر عزت اللهی پدر سعید عزت اللهی بازیکن اسبق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به نمایش درآمد که این گل را با یک شوت سرکش وارد دروازه احمدرضا عابدزاده سنگربان اسبق تیم ملی فوتبال ایران کرده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه