صداقت، شاخص پلیس اسلامی در خدمت به مردم

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: صداقت، شاخص پلیس اسلامی در خدمت به مردم است.

صداقت، شاخص پلیس اسلامی در خدمت به مردم

به گزارش ۸دی، سردار”محمدرضا میرحیدری”فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع کارکنان انتظامی گفت: پلیس میراث دار نهضت و امنیتی است که صدها هزار شهید جان شیرین خود را برای احیا و حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه به برکت خون شهداء است که کشور ما با وجود هجمه دشمن از امنیت مطلوبی برخوردار است، افزود: کشورهایی که خود را مهد تمدن معرفی می کنند،  امروز گرفتار مشکلاتی شده اند که خود برای مسلمانان ایجاد کرده اند.
سردار میرحیدری با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی محکم تر از گذشته در اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیش می رود، بیان داشت: همه باید برای حفظ و انسجام امنیت باید در رکاب ولایت به مردم  بی منت خدمت کنیم.
رئیس پلیس گیلان رستگاری را در گرو رضایت خداوند اعلام کرده و گفت: ما اگر در خدمت به مردم، رضایت خداوند را در نظر بگیریم، مطمئنا رستگار خواهیم شد.
سردار میرحیدری با اعلام اینکه به دنبال رضایت خداوند باشیم تا شکست نخوریم، افزود: باید در حوزه ماموریتی خود در ترویج مسائل دینی و در نشان دادن خلوص و صفایی که پلیس اسلامی دارد، تلاش کنیم.
رئیس پلیس گیلان کم توجهی در انجام ماموریت را بزرگترین خیانت دانسته و خاطرنشان کرد: صداقت، شاخص پلیس اسلامی در خدمت به مردم است.
گفتنی است، مراسم صبحگاه با اجرای رژه صبح روز جاری در ستاد انتظامی استان گیلان برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه