نمایشگاه کتاب گیلان با حضور ۳۵۰ ناشر دائر شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت: ۳۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب گیلان ارائه می شود و ۳۰۰ ناشر کشوری و ۳۵ ناشر استانی در نمایشگاه مذکور حضور دارند.

نمایشگاه کتاب گیلان با حضور ۳۵۰ ناشر دائر شد

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت: سی و چهار هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب گیلان ارائه می شود و ۳۰۰ ناشر کشوری و ۳۵ ناشر استانی در نمایشگاه مذکور حضور دارند.

فیروز فاضلی در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، اظهار کرد: مسئولان گیلان اهل کتاب هستند وگیلان در بحث ادب و فرهنگ متمایز است.

وی افزود: آرامش خاصی در حوزه کتاب وجود دارد و با فرهنگ نشر کتاب باید جامعه را مصون سازی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه گستره فرهنگی کتاب وسیع است، اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با ۲۱۰ غرفه و ۳۵۰ ناشر برگزار شده است.

وی افزود: ۳۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب گیلان ارائه می شود و ۳۰۰ ناشر کشوری و ۳۵ ناشر استانی در نمایشگاه مذکور حضور دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، افزود: ۴۵۰ میلیون تومان بن کارت الکترونیکی کتاب اختصاص داده شده است و کتاب ها با تخفیف ۳۰ درصد ارائه می شود.

فاضلی با بیان اینکه ۱۲کتاب نمونه انقلاب اسلامی در این نمایشگاه افتتاح شد، بیان کرد: کتاب زندگینامه ۵۰ شهید هنرمند گیلان در این نمایشگاه رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه باید برای فرهنگ هزینه کرد، تصریح کرد: چاپخانه ها نیاز به وام کلان دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: گیلان از استان هایی است که نشر را از اول تا آخرخودمان انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه آیت الله قربانی از نویسندگان بزرگ کشور هستند، گفت: غرفه گیلان عنوان بهترین را در نمایشگاه کتاب کشور یدک می کشد.

فاضلی در پایان خاطرنشان کرد: ۳۳ دوره کتاب جموری اسلامی را با ۱۷۰ اثر در نمایشگاه گیلان داریم.

گفتنی است در پایان این مراسم از کتاب «عرشیان هنرمند» خاطرات ۵۰ شهید هنرمند گیلان رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه