فرزندان برومند امروز گیلان از تبار نیاکان دلیر خطّه ای هستند که فداکارانه از اهل بیت دفاع کرده اند

آیت الله سید علی حسینی اشکوری به مناسبت شهادت گیلانیان مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) بیانیه ای صادر کردند.

فرزندان برومند امروز گیلان از تبار نیاکان دلیر خطّه ای هستند که فداکارانه از اهل بیت دفاع کرده اند

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی، آیت الله سید علی حسینی اشکوری به مناسبت شهادت گیلانیان مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) بیانیه ای صادر کردند، که در ادامه می خوانید:

بسمه تعالی

گیلان سرافراز،دوشادوش سایر نقاط ایران بزرگ نمی تواند در کاروان دفاع از حریم ولایت قرار نگیرد و فداکاری خود را در راه حق و حقیقت در دفتر ماندگار تاریخ به ثبت نرساند . امروز حریم حرم حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و فردا هر کجای دیگر که فریاد “هل من ناصر ینصرنی” حق طلبان راستین و ناله مظلومین ستمدیده را به گوش بشنود با دل و جان پاسخگو خواهد بود.

دوران انقلاب و هشت سال مقاومت و گلزارهای شهدا و صدها جانباز گواه آن است. جای تعجب نیست زیرا فرزندان برومند امروز گیلان بزرگ از تبار نیاکان دلیر خطّه ای هستند که در آنگاه که خاندان پیامبر (صلوات الله علیه) و علویان مظلوم در مدینه الرسول و سایر شهرها تحت پیگرد و عقوبت های ظالمانه حکام جور بودند نه تنها پذیرای قدومشان شدند بلکه دین و مذهب را از آنان با اختیار پذیرفته و خود را سربازانی فداکار در خدمتشان قرار دادند .

اینجانب شهادت این عزیزان را به رهبرمعظم انقلاب و خانواده محترم آنان و مردم بزرگوار گیلان و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض مینمایم و از درگاه ایزد متعال توفیق پاسداری از آرمان شهدای بزرگ را خواهانم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید علی حسینی اشکوری

۲۸ محرم الحرام

۲۰/۸/۱۳۹۴

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی
درود بر ایت الله اشکوری ایشان از نخبگان حوزه هستند امیدواریم که مردم گیلان قدر ایشان را بدانند
در حاشیه