ارائه «گزارش آسیب‌های اجتماعی» به رهبری و مسئولان ارشد نظام/ از بیان جزئیات جلسه با رهبر انقلاب معذورم

قائم مقام وزیر کشور جزئیاتی از دو جلسه اخیر مقام معظم رهبری با مسئولان ارشد نظام به منظور بررسی آسیب‌های اجتماعی کشور و ارائه گزارش مفصلی از وضعیت موجود به این مقامات را تشریح کرد.

ارائه «گزارش آسیب‌های اجتماعی» به رهبری و مسئولان ارشد نظام/ از بیان جزئیات جلسه با رهبر انقلاب معذورم

به گزارش ۸دی، حسینعلی امیری، با اشاره به برگزاری دو جلسه در حوزه آسیب‌های اجتماعی و ارائه وضعیت موجود این آسیب‌ها در کشور به مسئولان عالی نظام، اظهار داشت:‌ همواره موضوع آسیب‌های اجتماعی در شورای اجتماعی کشور که به ریاست وزیر کشور برگزار می‌شود در تاریخ‌های مقرر پیگری شده و با توجه به وضعیت موجود و اقدامات انجام شده، گزارش مفصلی از وضعیت موجود تهیه شده است.

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: به دنبال تهیه این گزارش، گزارش مذکور در دو جلسه که در بالاترین سطوح نظام و با حضور بالاترین مقام‌های کشور برگزار شد، ارائه شده است.

امیری افزود: در این جلسات و پس از بررسی‌های انجام شده، دستگاه‌های مختلفی مکلف شدند تا آسیب‌شناسی‌های انجام شده و راهکارهای ارائه شده برای حل این آسیب‌ها را پیگیری کنند و نتایج آن‌ها را در زمان مشخص شده به مقامات عالی نظام ارائه دهند.

وی در ادامه از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص این جلسات که با حضور مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام برای بررسی راهکارهای آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، خودداری کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه